Nyújtás

5 Unique Workauts to Improve your Deadlift
Hossz 1 óra
Hajlékonyság
Sport sérülés elkerülése

  • fontos szerepe van a sportsérülések elkerülésében
  • csökkenti a fizikai terhelés hatására képződött izomlázat
  • az ízületi mozgékonyság fejlesztésének módszere
  • növeli az izmok rugalmasságát, fokozza a lazaságot – hajlékonyságot, kitolja az ízületi mozgáshatárokat
  • segít az izommerevség oldásában
  • javítja az izom vérellátását, ezáltal segíti a regenerálódást!
  • segíti a mentális ellazulást, harmonikus fizikai és szellemi állapotot eredményez, stressz oldás
  • rendszeres nyújtás esetében csökkenhet az ingyulladások es csonthártyagyulladások lehetősége

Ez az óratípus nemtől és korosztálytól függetlenül mindenki számára ajánlott.

Mit hozz magaddal: kényelmes edzés ruha , hosszú nadrág és hosszú ujjú póló vagy pulóver az izmok melegen tartásának érdekében, cipő nem szükséges az óra 60 perces terjedelme alatt mezítláb (zokniba) vagyunk.

Bia: Várok mindenkit szeretettel HÉTFŐN ÉS CSÜTÖRTÖKÖN 20:00-tól!

Nézd meg a Fit-Max Mozgáscentrum Órarendjét!