RúdFitness

5 Unique Workauts to Improve your Deadlift
Hossz 1 óra
Kalória 500-700
Szálkásít

Kiknek ajánljuk?

  • bármennyire is elképzelhetetlen de edzettségi állapottól függetlenül alánjuk mindenkinek, a gyakorlatok egy szintrendszer segítségével teljesen az alapoktól a magasabb szintekig elsajátíthatóak ,fokozatosan hozzászoktatva az erőnlétet és állóképességet
  • illetve szintén elképzelhetetlen a laikus ember számára, de nemtől függetlenül is bátran, férfiakat is ugyanúgy várunk szeretettel, garantáltan kihívást jelent számukra is ez a sport. Számukra is rendkívül változatos edzésmunkát tudunk biztosítani.
  • 14 éves kortól

Évente 3x van (Szeptember, Január, Április) lehetőségetek csatlakozni induló kezdő tanfolyamainkhoz! 

A kezdő tanfolyamaink

Magyarország legtöbb Stúdiójában, egységesen elfogadott SZINTRENDSZER szerint történik a RÚDFITNESS oktatása, ez a szintrendszer az ALAPOKTÓL egy FOKOZATOSAN ERŐSŐDŐ JÓL KIDOLGOZOTT RENDSZER alapján, óráról – órára hozzásegíti minket, hogy : erősek és hajlékonyak legyünk, állóképességünket – nőiességünket – önbizalmunkat – fokozzuk !

KEZDŐ óraink SZIGORÚAN olyan ALAP MOZGÁSOKAT (forgásokat) TARTALMAZNAK aminek a végrehajtásához NEM KELL SEMMILYEN ELŐKÉPZETTSÉG vagy SPORT MÚLT!!

NEM KELL FELMÁSZNI A PLAFONIG
NEM KELL FEJJEL LEFELÉ LÓGNI
NEM KELL SPÁRGÁZNI

Elegendő HA:

mezitláb,kényelmes edzőruhában(igen, RÖVIDnadrágban és ujjatlan pólóban) bejössz igényesen kialakított Mozgáscentrumunkba és a többi SZINTÉN TELJESEN KEZDŐ Vendég társaságában belekóstolsz ebbe a GYÖNYÖRŰ SPORTBA!

Nálunk nyugodtan elengedheted magad:

  • nem kell aggódnod azon,hogy van rajtad némi súlyfelesleg,
  • vagy úgy gondolod,hogy nagyon gyenge a vállad – a hátad – a karod – a lábad,
  • nem vagy hajlékony ,
  • esetleg nem vagy már 16 éves…

Hidd el,számtalan-számolatlan példa bizonyítja: a RÚD- MINDENKIÉ!

További INFÓ és JELENTKEZÉS:
0036706353293 tel.számon
Vagy privát ÜZENETBEN
Radványi Bianka – RúdFitness oktatónál !

Az edzések időtartalma:

  • 60 perces: Bemelegítés (gimnasztikai elemekkel) + ”forgások” + erősítés + nyújtás

Mit hozz magaddal:

  • mezítláb vagyunk az órákon, kényelmes edzés ruhát hozz magaddal, vagyis: rövidnadrág és ujjatlan trikó és sportmelltartó
  • törölköző és innivaló

A világ rúdtánc szövetségeinek célja, hogy a sportág olimpiai versenyszámmá váljon. Reméljük ez minél hamarabb eljön, és végre mindenki számára érthetővé válik, hogy a Sport Rúdtáncot nem lehet a sztriptíz bárok, erotikus műfajával azonosítani. 

Az eszközről és az edzésmunkáról:

 

  • egy függőlegesen rögzített rúd segítségével végrehajtható gyakorlatokat tartalmazó, akrobatikus mozgásforma,
  • a torna és balett elemeinek mozgásanyagát tartalmazza
  • teljes mértékben kielégíti a funkcionális edzés fogalmát.
  • 100% – ban saját testsúlyos edzésforma, ezért hosszanti keskeny szálkás izomzatot kölcsönöz
  • saját testsúlyunkat használjuk ellenállásként a gyakorlatok kivitelezése közben, vagyis a gyakorlatok a mélyizomzatunkat dolgozzák meg és fejlesztik
  • mivel a gyakorlatokat saját testsúlyunkkal végezzük, ez az edzés forma nem merevíti az izomzatot, éppen ellenkezőleg a gyakorlatok nyújtó hatásúak
  • Az óráinkon végzett gyakorlatok/gyakorlatsorok egyszerre fejlesztik: 
    • az izomerőt
    • állóképességet
    • koordinációt,
    • a hajlékonyságot,
    • javítják a testtartást
    • fejlesztik a testtudatot, az önbizalmat

 

 

Bia: Szeretettel várok minden rúdazni vágyót! 
Előzetes bejelentkezés szükséges!
Nézd meg a Fit-Max Mozgáscentrum Órarendjét!