Junior Sport Rúdtánc

5 Unique Workauts to Improve your Deadlift
Hossz 1 óra
Erőnlét
Állóképesség
Hajlékonyság

Gyermekkorban a mozgás kiemelten fontos szerepet tölt be, ilyenkor az agy gyorsan tanul, a test pedig kiválóan tud alkalmazkodni a terheléshez, ám elengedhetetlen, hogy mindezt fokozatosan az egyéni képességeiknek megfelelően érjék el. 60 perces Junior Pole óráinkra a 8-14 éves korosztályt várjuk, jelenleg heti 4 alkalommal.

  • Az óráinkon végzett gyakorlatok/gyakorlatsorok egyszerre fejlesztik:
    • az izomerőt
    • állóképességet
    • koordinációt
    • a hajlékonyságot
    • javítják a testtartást
    • fejlesztik a testtudatot, az önbizalmat

Mit hozzanak a gyerekek magukkal:

  • mezítláb vagyunk az órákon,
  • kényelmes edzés ruhát hozzanak a gyerekek magukkal vagyis: ujjatlan felső, rövid nadrág szükséges
  • törölköző és innivaló

Kinek ajánljuk ezt az óra típust:

  • nemtől függetlenül 8-14 éves korosztály számára

Nézd meg a Fit-Max Mozgáscentrum Órarendjét!