Gerinc Torna

5 Unique Workauts to Improve your Deadlift
Hossz 1 óra
Kalória 300
Mélyizomzat

  • aki ülő, vagy álló foglalkozású annak nem ismeretlen a minden estére, netán délutánra bekövetkező nyaki-, háti-, deréki fájdalom
  • húzódik, szúr, merev, zsibbadt, sorolhatnánk a tüneteket… 
  • gerincünk egészsége és karbantartása egyaránt fontos a fiatalabb és az idősebb korosztály számára!
  • legfiatalabb vendégem általános iskolás, legidősebb közeleg a 80 (!) fele
  • korhatár nélkül, fiúknak, lányoknak, hölgyeknek, uraknak egyaránt ajánlott
  • hát,- has,- törzsizom erősítő gyakorlatok
  • sok nyújtás, kellemes zenére
  • Mc Kenzie terápia elemei
  • kedves szinte már családias csoport várja a tornázókat
  • az órához szükséges felszerelés: kényelmes ruha, törölköző, valamint a torna nem cipőben hanem zokniban, nyáron mezítláb zajlik

Encsi: Várok mindenkit hetente 2 alkalommal (Hétfő, Péntek 18:00) gerinctornámon!
Nézd meg a Fit-Max Mozgáscentrum Órarendjét!