Full Body

5 Unique Workauts to Improve your Deadlift
Hossz 1 óra
Kalória 500
Alakformáló

A Full Body Training a funkcionális edzésformák közé tartozik. Gyakorlatainak alapját, a mindennapi mozgások adják, mint például guggolások,húzó és toló mozgások, emelések, kitörések. Egyszerre több izomcsoportot dolgoztat meg, összetett feladatokkal és változatos eszközökkel, mint például: fitball labda, kézisúly,bokasúly,gumiszalag, bosu labda..

Az edzés hatására erősödnek a test tartó /core izmai, növekszik az erő-állóképesség, fejlődik az egyensúly, jótékony hatással van a vérkeringésre és fontos szerepet kap az izomzat nyújtása is.

Minden korcsoportnak ajánlom súlyfelesleggel is, mert sokoldalúan fejleszt. Időintervallumokban edzünk, így mindenki fizikai állapotának megfelelően tudja megválasztani a gyakorlat ismétlésszámát, így kezdők is nyugodtan csatlakozhatnak a csoporthoz.

Felszerelésre csupán egy törölközőre és folyadékra lesz szükséged, bővebb információért, és időpontfoglalásért keress bizalommal! 

 

Ivett: Szeretettel várlak egy jó hangulatú csapatba KEDD és CSÜTÖRTÖK 18:00-kor!
Nézd meg a Fit-Max Mozgáscentrum Órarendjét!